fbpx
לרכישה 0

בחירת שואב אבק רובוטי

ההיצע הגדול של הרובוטים בשוק מבלבל אותך ואתה מתקשה לבחור באיזה שואב אבק רובוטי לבחור. רוב הרובטים המוצעים בשוק איכותם ירודה מאוד וכשאתה חושב לבצע רכישה של כל מכשיר חשמלי שילווה אותך שנים רבות – חשוב שתבדוק מספר פרמטרים חשובים שיעזרו לך לבחור את המכשיר הטוב והמתאים לך ביותר. שואב אבק רובוטי – הוא בדיוק מאותן הרכישות בהן כדאי שתפעיל שיקול דעת ובדיקה מקיפה בין הרובוטים השונים, לפני שאתה קונה – ואלו הם הדברים שכדאי וחשוב שתבדוק לפני שאתה מצרף אל ביתך רובוט קטן ומשמעותי מאוד – שיהפוך עד מהרה לחלק מהמשפחה:

1. עוצמת השאיבה

התפקיד של הרובוט הוא לשאוב את הרצפה, את הפרקט והשטיחים בבית שלך בצורה יסודית ומקסימאלית – ולכן אחד הפרמטרים החשובים ביותר אותו כדאי שתבדוק הוא עוצמת השאיבה. חשוב לוודא שהרובוט אכן שואב בצורה אפקטיבית וחזקה גם מהשטיחים ומכל סוגי המשטחים – אחרת, לא יממש את המטרה לשמה קנית אותו.

ניטו

2. כיסוי שטח הבית

כדי לנקות את הבית שלך בצורה יסודית- הרובוט שלך צריך להיות גם חזק וגם חכם – כדאי שתהיה לו הטכנולוגיה המתקדמת ביותר שתסייע לו למפות את הבית שלך ולנקות את כולו– מבלי לפסוח על אף מקום– ולא סתם לשוטט הלוך ושוב, לחזור כמה פעמים על מקומות בהם כבר ניקה – ולהשאיר שטחים גדולים מלוכלכים.

3. פשוט לתפעול

כמכשיר שתפקידו לשפר את איכות החיים שלך ושל בני משפחתך ולפטור אתכם מעיסוק עם מטאטא, שואב אבק מסורבל ובכלל אבק, שערות ולכלוך – חשוב לבדוק שתפעול הרובוט שלכם פשוט – ריקון הלכלוך מהיר וקל ושלא צריך להיאבק עם שערות וגושי אבק כדי להכין אותו לניקיון הבא!

4. מותאם בדיוק לצרכים שלך

כשאתה שוקל רכישת שואב אבק רובוטי – השתדל לוודא שהוא עונה על הצרכים המדויקים שלך כמו למשל: במידה ויש לכם כלב או חתול בבית – כדאי לבחור שואב אבק רובוטי שמתמחה בניקוי שערות בעלי חיים, במידה ואתם סובלים מאלרגיה – וודאו שלרובוט שלך העוצמה וטכנולוגיית הסינון המתאימה לנקות את ביתך מכל גרגר אבק, או אם אתם הורים לילדים קטנים – בחרו רובוט שעונה על הצורך של עבודה בסביבת ילדים (מנקה בכל מקום בבית עד הגרגר האחרון, עובד בין צעצועים פזורים, לא נוגע בתינוק או בילד כשהוא עובד סביבו וכו’)וגם… אם יש לך בית גדול – אתה צריך רובוט שינקה אותו ביסודיות מתחילתו ועד סופו – גם אם הוא צריך לשוב בעצמו לעמדת הטעינה – להיטען מחדש ולשוב לעבודה. בדוק היטב את הפרמטרים החשובים הללו וקח החלטה נבונה ואחראית שתלווה אותך עוד שנים רבות.

5. שהרובוט לא ישאיר סימנים על הדלתות והרהיטים

רוב הרובוטים מתנגשים מאות פעמים בכל הפעלה בקירות, בדלתות וברהיטים ובסופו של דבר משאירים סימנים. בחר ברובוט בעל טכנולגיה שיודע לזהות את החפצים בביתך ולא לגרום להם נזקים.

6. שהרובוט ישאב כשאתה לא בבית

התכונה מועילה היא שתוכל לתזמן מראש את שואב אבק הרובוטי שלך בכל יום ובכל שעה שתבחר אפילו בשעה שאין איש בבית. זה מבטיח שתחזור תמיד לבית נקי מבלי שתשכח להפעילו.

7. תחזוקה קלה של הרובוט

ברוב הרובוטים שואבי אבק המברשת שלהם נסתמת בשערות וסיבים ולכן התחזוקה שלהם עצומה. כמעט בכל הפעלה צריך לפרק את המברשות לגורמים ולהוציא את הלכלוך מכל חור. בחר שואב אבק רובוטי עם תחזוקה קלה.

8. משך האחריות

רוב הרובוטים שואבי אבק מציעים רק שנת אחריות, וחצי שנה על המצבר. בחר שואב אבק רובטי עם אחריות ארוכה שמבטיחה לך שקט ותחזוקה זולה.